Семінар Digital-маркетинг: оптимізація витрат в рамках проекту «Офіс з просування експорту».
РЕЄСТРАЦІЯ обов'язкова: https://goo.gl/forms/ZuEPx3DSmDLz9Hqb2
Час: 12 квітня, 17:30–19:30
Місце: UNDERHUB вул. Мечникова, 3
Сучасний бізнес просто неможливий без digital-маркетингу. Контекстна реклама, пошукова оптимізація, AdWords, Analytics, ROI, конверсія... Доволі просто загубитися серед такого вороху термінів та понять, віддавши весь напрямок digital у руки консультантів. Але це - не завжди ефективний шлях, з точку зору оптимізації витрат.
Вже 12 квітня в рамках напряму EPO Export Education ми поговоримо про основні digital-складові ефективного бізнесу та дізнаємось, як обрати інструменті, які потрібні саме вам для того, щоб здійснювати продажі онлайн.
Головні теми лекції:
- Створення ефективної стратегії для онлайн-бізнесу
- Landing page, соц.мережі або ж повноціннний сайт? Який канал продажів обрати?
- "Фішки" та особливості інструментів digital-маркетингу
- Співпраця з агенціями - як обрати надійного партнера?
- "Система координат" для онлайн-активності. Системи аналітики та метрики, на які слід звертати увагу.
- Питання/відповідь
Спікери:
Вадим Сарахан. Понад 10 років у digital. Сертифікований фахівець з Google AdWords, Google Analytics, Yandex Direct. Досвід роботи з топовими e-commerce проектами.
Олег Саморай. Спеціаліст у сфері розробки програмного забезпечення. Реалізовано близько 200 проектів різного рівня складності.
Олександр Богун. Реалізував понад 1000 інтернет-проектів.
Кількість учасників обмежена.