21.09.2018 ТЕНДЕР НА РЕАЛІЗАЦІЮ креативної концепції оформлення НАЦІОНАЛЬНОГО СТЕНДУ НА МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ 2018 CHINA INTERNATIONAL IMPORT EXPO
Назва проекту: GO CHINA Creative.
Місце реалізації проекту: Київ, Україна.
Строки подачі тендерних пропозицій: до 28.09.2018.
Відповідальна особа: Олександра Кащина, асистент проекту, Офіс з просування експорту.
Початок проекту: 02.10.2018 (орієнтовно).
Винагорода: визначається, виходячи з наданого постачальником кошторису, що має включати собівартість виготовлення всіх макетів та дизайнів у межах узгодженої концепції проекту.
Мета проекту: реалізація унікальної концепції оформлення Національного стенду України згідно обраної пропозиції Трипільської культури для представлення в рамках програми роботи Національного стенду України на міжнародній виставці CIIE 2018 у м.Шанхай (КНР), що відбудеться з 5 по 10 листопада 2018 року; по можливості – інтеграція у запропоновану концепцію спільної символіки України та КНР для підвищення інтересу до Національного стенду з боку відвідувачів Виставки.
Загальна концепція проекту: концепція креативного оформлення Національного стенду з інтеграцією символіки Трипільської культури, що включає: розробку елементів декорування з технічними специфікаціями, дизайн та оформлення меблів та інших об'єктів, що будуть розміщені на стенді, інтеграція реплік Трипільських артефактів у експозиції Національного стенду, концепцію флористики, що відповідає загальній концепції та символіці.
Завдання для постачальника:
- Надати технічну специфікацію елементів оформлення стенду
- Запропонувати та розробити сценарій інтерактивної програми (майстер-класу) з гостями Виставки у форматі затвердженої концепції Трипільської культури.
- Запропонувати концепцію аромамаркетингу.
- Розробити макети дизайну брендування елементів для уніформи операційного персоналу у форматі затвердженої концепції.
- Забезпечити координацію місцевих постачальників у Китаї з виготовлення та розміщення на Національному стенді України елементів декоративного оздоблення Національного стенду у відповідності до запропонованої креативної концепції
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ:
- Обізнаність та досвід роботи у реалізації подібних проектів;
- Наявність проектної команди, готової розпочати роботу над проектом негайно після підписання договору;
- Підтвердження кваліфікації та операційної здатності виконати поставлені завдання;
- Можливість отримувати платежі від неурядової неприбуткової організації – резидента України
НАДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ:
Компанії, що бажають взяти участь у тендері та відповідають зазначеним критеріям, повинні надати свою тендерну пропозицію, яка складається з таких елементів:
- Деталізований кошторис проекту з урахуванням вимог п. Завдання для постачальника;
- Відгуки клієнтів щодо успішно реалізованих проектів (за наявності);
- Короткий опис запропонованих технічних рішень для виконання поставленого завдання або фізичну демонстрацію запропонованих розробок Замовнику;
- Деталізований кошторис проекту, що включатиме: креативну концепцію оформлення Національного стенду, тематичного презентаційного відео з відповідним музичним супроводом, інтерактивного елементу програми (майстер-класу) для відвідувачів Національного стенду, а також розмір транспортних та інших супровідних витрат для забезпечення реалізації запропонованої концепції.
Будь ласка, надсилайте будь-які запити щодо Вашої тендерної пропозиції не пізніше як до 17.00 28 вересня 2018 року на адресу електронної пошти: office@fsr.org.ua (у копії листа OKashchyna@epo.org.ua)
Відповіді на отримані запити будуть надані до 01 жовтня 2018 року включно.
Будь-ласка, надсилайте Ваші тендерні пропозиції, що включають всі перелічені вище елементи, з зазначенням теми листа: GO CHINA Creative на адресу office@fsr.org.ua (у копії листа OKashchyna@epo.org.ua) не пізніше 17.00 за Київським часом 28 вересня 2018 року.
Довідково
China International Import Expo 2018 – міжнародна виставка, яка проходитиме з 5 по 10 листопада 2018 року у Шанхаї (КНР). Це перша міжнародна виставка Китаю, що орієнтована на імпорт. Для українських виробників це можливість бути серед перших, хто представить свої продукти та послуги цьому ринку та суміжних ринках.
У наступні п’ять років Китай планує імпортувати продуктів і послуг на суму понад 10 трлн доларів США. Серед пріоритетних для імпорту товарів та послуг, з якими Китай запрошує приїхати на виставку: промислове обладнання, побутова техніка, автомобільний транспорт, одяг та споживчі товари, харчова та аграрна продукція, медичне обладнання та продукція, а також послуги у сфері туризму, новітніх технологій, культури та освіти, проектування та дизайну, аутсорсингу.
Програма реалізується за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.